VCPOZ

Ons bestuur is gefuseerd met vijftien andere schoolbesturen. Met deze fusie is het oude schoolbestuur opgeheven en ondergebracht in het nieuwe bestuur van de VCPOZ. Samen vormen we de Vereniging Christelijk Primair Onderwijs op reformatorische grondslag in Zeeland (VCPOZ). De bestuurder van de VCPOZ is dhr. A.J. (André) Verwijs.

Voor meer informatie over de VCPOZ (bijvoorbeeld welke scholen ertoe behoren en uit welke leden de Raad van Toezicht bestaat) verwijzen we u naar www.vcpoz.nl

De vereniging houdt als regel één keer per jaar een ledenvergadering, waarbij naast het geven van jaarverslagen en financiële verslagen ook verkiezing voor RvT-leden gehouden wordt. Het is voor ouders gewenst om lid van de vereniging te worden. Elk lid wordt gekoppeld aan de eigen (lokale) school. Jaarlijks wordt er ook een lokale ledenvergadering gehouden waarin onder andere de leden van identiteitsraad (IR) worden gekozen.

Het adres van het bestuurskantoor van de VCPOZ is:

Gebouw Bijéén

Elstarstraat 1a